" У человека может быть много разных настроений, но душа у него одна, и эту свою душу он неуловимо вкладывает во все свое творчество." Джон Голсуорси

воскресенье, 11 мая 2014 г.

:) СкрапМаньяки :)

Недавно я відкрила для себе скрап магазин СкрапМаньяки.
Скажу зразу: мене зацікавила смішна назва. Смішна, але правдива, хто ж ми, як не маніяки. Про себе можу сказати, що я ще і штампманіяк. Як тільки попадаю в магазин – зразу біжу до штампів. Небайдужа я до них. Сбодобались два набори:

Штампи Remember (The Sweetest Thing), My Minds Eye

Штампи Super Stud, Bella BLVD


Отримала швидко, обслуговування якісне. А коли розпакувала конверт, то мене ждав приємний сюрприз: цукерка, стрічечка і ціла купа різноманітного бісеру, все це було упаковане в красивий прозорий мішечок. 

Але і це не все, Мене ще чекав купон на знижку при наступній покупці. Приємно!

Я вже перевірила на ділі штампи:



2 комментария:

  1. Майя))) Вдохновения и побольше времени на скрап! :) Открытки такие красивые и позитивные!

    ОтветитьУдалить