" У человека может быть много разных настроений, но душа у него одна, и эту свою душу он неуловимо вкладывает во все свое творчество." Джон Голсуорси

понедельник, 19 января 2015 г.

Блог - хоп

Київський скрапклуб 
та   TM Lesia Zgharda 

проводять блог-хоп. 
я уже "попрыгала по блогам", прочитала їхні цікаві новорічні історії, мені сподобалось. 

Спасибі за шанс виграти такі класні штампи. 
А я от не пам'ятаю своїх дитячих новорічних історій. Невже я така древня?
Та мені цього року розповідали одну. 
Роль Діда Мороза в дитячому садку грала наша завідуюча клубом. (не знаю чому не знайшли на цю роль когось відповідного роду). а ще не знаю, про що вони думали, коли не перезулись у валянки. А діти - народ ушлий. серед свята як закричить один хлопчик:
 - Дивіться, Дід Мороз на каблуках!
Як він, Дід Мороз, викручувався, не знаю, та дітей не обманиш, вони все замічають.

2 комментария: